Timi & Dani

2018 július 21 – Lajosmizse

Visszaigazolás küldése

Összeházasodunk!

Örömmel jelentjük be kedves barátainknak és szeretteinknek, hogy összeházasodunk!

2018 július 21

0Days0Hours0Minutes0Seconds

Történetünk

Timi jött, látott és elvitte Danit magával

2014 áprilisában találkoztunk Budapesten az évente megrendezendő Táncháztalálkozón. Sok-sok beszélgetés után Timi visszarepült Hollandiába és távolról folytattuk az ismerkedést (innen is köszönjük a modern világ harcosainak, hogy megalkották a Skype-ot, WhatsApp-et, Facebook-ot 🙂 ). Egy pár hónap után, Timi meglátogatta Danit Budapesten, miútán sok látogátás oda-vissza következett (újabb köszönet a fapados légitársaságok modelljének megalkotójának). A következő egy évben távkapcsolatban éltünk.

A változás 2015. május 1-én, a Munka ünnepén következett be, amikor is Dani összepakolta kis életét és Timihez költözött Zutphenbe, Hollandiába. Innen körülbelül 1 év után Amersfoortba költöztünk, ahol jelenleg is élünk. Szerencsére sokan látogattak el hozzánk és reméljük, hogy a jövőben is lesznek rendszeres látogatóink hogy a holland és a magyar barátokkal is sörözhetünk (vagy persze borozhatunk is :)). Dani mindig tud egy új fajta sört mutatni :). Eljegyzésünk 2017. november 3-án történt, azóta tervezgetjük esküvőnket.

Kik vagyunk?

A legfontosabb résztvevők

Vőlegény

Dani

1988. december 25-én, kellemes karácsonyi napon láttam meg a napvilágot a hófödte Kiskunhalason. Igen-igen, azóta is ajándékként tekintek magamra 🙂 Az általános iskolát és a gimnáziumot Kiskunhalason végeztem el, majd a főiskolai tanulmányaim miatt Budapestre költöztem.

A Halas Táncegyüttesben kezdtem el néptáncolni, melyet a Budapest Főváros Bartók Táncegyüttesben is aktívan folytattam. Kiolthatatlan szerelmem a magyar népi kultúra iránt azóta is lankadatlan, még ha 1500 km is választ el szeretett otthonomtól.

Tanulmányaim végén Budapesten maradtam és pályafutásomat a Gránit Bankban kezdtem felépíteni. Hollandiába költözésem után a bankvilágtól nem messze, egy nemzetközi követeléskezelő cégnél helyezkedtem el, jelenleg is itt dolgozom. Egykori és jelenlegi kollégáim egy csipetnyi részével az esküvőn is találkozhattok.

Timivel való véletlen találkozásom teljesen megváltoztatta az életemet. Ennek ünneplésére készülünk július 21-én közösen veletek. Természetesen Dániel névnapot is megüljük aznap!

Menyasszony

Timi

Corbet Timea Rózsa vagyok, 1989-ben születtem Zutphenben. Ez egy szép kis városka Hollandia keleti részén. Két húgommal, Kingával és Emesével nőttem fel egy kétnyelvű holland-magyar családban. Anyukám – Györgyi – magyar és apukám – Ferry – indonéz- holland.

18 éves koromban költöztem Nijmegenbe, ahol 5 évig laktam amíg befejeztem az egyetemen a gyógypedagógia szakot. Az egyetem után visszaköltöztem Zutphenbe, ahova 2015 május 1-én Dani is kiköltözött. Ez kb. egy év ide-oda utazgatás után történt. 2016 augusztusában együtt költöztünk Hollandia közepébe, Amersfoortba.

Az Üdvhadseregnél a Gyermekvédelmi és gyámügyi osztályon dolgozom különböző városokban. Szép és változatos munka.

Szabadidőmben többek között táncolok. Szüleim szerettették meg velem a néptáncot. Ők is a néptáncon keresztül ismerték meg egymást, így ez szerves részévé vált a mindennapjainknak. Ennek köszönhetően a táncháztalálkozóra is elkeveredtem, ahol találkoztam Danival és onnantól kezdve mindkettőnknek megváltozott az élete. Nagy döntéseket hoztunk a két országból való összeköltözéssel és közös életünk legnagyobb döntését veletek szeretnénk megünnepelni.

Nagyon várom már július 21-ét!

Helyszín

Új Tanyacsárda, Felsőlajos
17.00 órától vendégvárás
18.00 órakor polgári esküvő
majd az azt követő vacsora és mulatság

6055 Felsőlajos, Közös 150
Vigyázni kell, mert egy oldalon van a régi és az új tanyacsárda

Az Új Tanyacsárda Bács-Kiskun megyében, Budapesttől kb. 70 kilométerre található, mintegy 50 hektárnyi területen. A faházas büféként indult vendéglátóhely (akkor még csak az Öreg Tanyacsárda) kinőtte magát díjnyertes vendéglátóhellyé. A magyaros ízek mellett hagyományokat idéző programok is vannak mint magyaros folkórprogram, ökör-, malac- és csirkesütés nyárson és gulyásparty.

Lovastelepük lóállománya ma már több mint 120 lóból áll, amivel többek közt lovasbemutató programokat csinálnak. A telepen megtalálhatóak a magyar félvér és a lipicai fajták is. A lovakon kívül, a vendégek megismerkedhetnek az őshonos magyar állatokkal is: láthatnak szürkemarhát, rackajuhot, szamarat, és a baromfiudvarban pulykát, kacsát, gyöngytyúkot.

Nekünk azért tetszett meg az Új Tanyacsárda, mert egyrészt jó helyen van, Budapest és Kiskunhalas között és másrészt a gyönyörű csárda helyiség miatt, ami kint és bent is alkalmas szép nagy bulikra. Biztosak vagyunk benne hogy jól fogjuk magunkat érezni itt!

Közlekedés

Repülő

Wizz Air társasággal Eindhoven, vagy Brussels Charleroi, vagy Dortmund repülőterről, KLM es EasyJet társasággal Amsterdamból, esetleg Transaviával Rotterdamból Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre.

Vonat

Budapestről (Nyugati Pályaudvar) viszonylag sűrűn indulnak vonatok Lajosmizse irányába, kb. 2 órán belül oda érsz maximum 1500 Ft- ért. Felsőlajosnak is van saját állomása. A közvetlen járatokat nézd, gyorsabb és olcsóbb mint az átszállásos :).

Bővebb információ: www.mavcsoport.hu/

Busz

Busszal egyszerűen lehet eljutni Lajosmizsére és Felsőlajosra Budapest Népligetről 1,5 – 2 órán belül.

Bővebb információ:

Autó

Budapestről nagyon egyszerű Lajosmizséig és Felsőlajosig eljutni. M5-ös autópálya Lajosmizséig, vagy a régi 5-ös út Felsőlajosig. Kb. 75 km távolságra Budapesttől.

A pontos útvonalat megnézheted például a Google Maps – en.

Telekocsi

Múlt nyáron használtam először (Timi). Szerintem jó megoldás ha nincs kedved vonatozni és nincs saját autód.

Bővebb információ: https://www.oszkar.com/

Szállások

Az Új Tanyacsárda helyszínen és onnan nem messze foglaltunk szállásokat. További információt a szállásokról az alábbiakban alvashattok. Ha itt szeretnél szállást, kérjük jelezd :). Megpróbáljuk úgy beosztani a szállásokat, hogy a baráti társaságok közel legyenek egymáshoz. A szállások mind 3000-6000 Ft/fő/éj, a kemping pedig 1250 Ft/fő/éj + sátor/ autó/ lakókocsi ára (750 Ft/éj).

Tanyacsárda Lovaskemping

Új Tanyacsárda, Felsőlajos

Az Új Tanyacsárda területén több vendégszobát foglaltunk.

Ezen kívül  egy 300 férőhelyes füves területű, részben árnyékos kemping található a helyszínen.
Lakókocsik számára van víz és áramvételi lehetőség.

6055 Felsőlajos, Közös 150
Tel +36 76 356 250
www.tanyacsarda.hu/szolgaltatasaink/szallas/

Füstifecske vendégház

Lajosmizse

Felsőlajos és Lajosmizse között, körülbelül 3 kilométerre az Új Tanyacsárdától, található a Füstifecske vendégház. Összesen 14 fő elhelyezésére alkalmas.

6050 Lajosmizse, Mizse 5
Tel +36 20 9322970
www.fustifecskevendeghaz.hu/index.html

Kobza Tanya

Felsőlajos

Az Új Tanyacsárda mellett található a Kobza Tanya 15 szobával. Max. 55 fő elhelyezésre alkalmas.

6055 Felsőlajos, Közös 168
Tel  +36 70 3667544
kobzatanya.tripod.com/frames.html

Vadvirágos Vendégház

Lajosmizse

Az Új Tanyacsárdától 10 kilométerre (az Öreg Tanyacsárdától – Lajosmizsén – nem messze) található, újonnan kialakított vendégház. Az egész házat lefoglaltuk, pótágyazható és így körülbelül 28 fő elfér.

6050 Lajosmizse, Alsólajos u.39/c
Tel
+36 309 580 494 (HU)/ +36 709 476 794  (ENG)
www.vadviragosvendeghaz.hu

A Két Rózsa Panzió

Lajosmizse

Az Új Tanyacsárdától 5,5 kilométerre található Lajosmizsén a Két Rózsa Panzió. Egy 6 fős apartmant foglaltunk.

6050 Lajosmizse, Dózsa György u. 36
Tel
+36 20 520 9277

Bene 356

Lajosmizse

Lajosmizsén, az Új Tanyacsárdától 9,5 kilométerre található a Bene Tanya 356.
A Két Rózsa Panzió tulajdonosai adják ki. 5 darab kétszemélyes szoba van.

6050 Lajosmizse, Bene 356
Tel +36 20 520 9227
(Juhász Pintérné Rácz Éva)

Erika Vendégház

Kecskemét

Lajosmizse és Kecskemét között, az Új Tanyacsárdától körülbelül egy negyed órányi távolságra (15 kilométerre) található az Erika Vendégház. 18 személy kényelmesen elfér.

6000 Kecskemét, Magvető utca 55
Tel +36 70 432 0245

Visszaigazolás

Kérjük, tudasd velünk, ha el tudsz jönni és ha hozol magaddal valakit. Már alig várjuk, hogy találkozzunk az esküvőnkön!